Lainaus:
quote:
Mulla antaa kans tuo 6-9 pinneistä 4.28 V.??? Ei sielä voi voltteja ollakkaan jos pistoke on irti.
|
4.28V, kun ECUn piuhat SEKÄ ilmamäärämittarin piuha ovat kiinni, virta päällä. Miksi?
Kun mitataan samalla tavoin - 9 ja 7, on volttilukema 3.67 (manuaali 3.7)
9 ja 7, samalla ilmaläppää siirtäen saadaan siirtymä 1.58V-3.67V
Mutta kun 8 ja 9 pinnien välillä pitäisi tulla ECUn pistoke irti ja virta päällä 4.3V, ei näistä pinneistä tule kerrassa mitään. Prkl! Onko manuaalissa painovirhe? Tai sitten se saamarin läppämittari on siirtymässä autuaammille metsästysmaille.
Lainaus:
quote:
Elikkä johto irti ilmamittarista ja 6-8 350-370 ohm. ja 6-8 550-570 ohm. ja 8-9 190-210 ohm. pitäis olla nuo arvot ainaki tuon minun opuksen mukaan
|
Ohmit mitattuna ECUn liittimen kautta ovat täsmälleen, mitä pitääkin. Käsittääkseni on sinällään sama mitataanko arvot ECUn liittimeltä vai suoraan mittarilta.
-TimoV
"Dieselit ovat köyhiä varten!"