Se on jännä tuo pätemisen tarve. melkein kaikissa vapaaehtoisjärjestöissä luuhaa pätemisen tarpeesta kärsiviä tyyppejä jotka pönkittääkseen omaa egoaan ovat mukana.
Nyt ei ole edes järjestöä vielä mutta jo alkaa päätään nostamaan paremmuus muihin nähden.
Mikä on tosioffari? Onko se jotain samaa kuin tosiuskova? Mä en ainakaan väitä olevani mitenkään tosioffari vaikka aika maastokelpoista kalustoa on pihassa, mulla on muutakin elämää kuin Offaus. Ehkä oon sitten jotenki huono offari kun en viitsi lähteä esim. safarille jos sattuu olemaan jenkkiautotapahtuma jossain tai muuta mielenkiintoista. Enkä saa kiksejä siitä kun kaivatan autoni pohjattomaan suohon ja sitten kerron muille kuinka kova jätkä mä oikeesti olenkaan.
Vai onko tosioffari sellainen jonka ympärillä on kymmenkunta samanmielistä jees-miestä suitsuttamassa hyväksyntäänsä?
Voi vittu sentään, mä kuvittelin et suurin osa offareista olis aikuisia miehiä mut tuntuu siltä et kohta väitellään et mun isi on vahvempi ku sun isi-tyyliin.
Mua ei kiinnosta ainakaan vielä kilpailla hevon helvetin vertaa, jos joku haluaa niin olkoon hyvä, kannustan heitä. Mut vapaamuotoista offailua oman aikataulun mukaan haluan harrastaa ja niin rikas en ole että voisin oman alueen ostaa, pakko siis ajaa laittomasti tai tehdä jotain jotta sen vois luvallisesti tehdä.
Mitähän/ketähän nyt puheena oleva uusi kerho uhkaa? Ei tule mieleen muuta kuin henkilökohtainen uhka jollekulle, heikentääkö se jonkun valta-asemaa? Ja jos moni epätosioffari saa näin paikan missä ajella niin onko se joltain pois? Helvetti, silloinhan ne eivät ole laittomasti petikossa ajelemassa vaan jossain luvallisesti!
Sekö vituttaa kun ei pääse enää mäkättämään ja sormella osoittamaan?
Mä tulen ainakin Lahnukseen!
|