Eikös madmoose ole kisaporukka eikä kerho? Tapua ja itähua on myös vähän kisameininkiä enemmän. Niissä pitää maksaa jotain kisalisenssejä sun muita. Muistaakseni. Ja kun hakee jollain tapuan nimellä jotain ajoalueita niin siellä on mopomiehet taas valtaamassa koko alueen. Taitaa olla näillä mopomiehillä vähän enemmän valtaa siinä porukassa.
Nerdo/Kimmo hyvä selvitä nyt hyvä mies kaikki tausta tieto huolella jottet pissaa kenenkään taskuun tietämättäsi. Hanke ja ajatus on hyvä ja erittäin kanatettava. Mä ainakin olen Tapuan jäsen ja se lakkaa olemasta tod.näk. tämän vuoden jälkeen ja tulee yhdistymään muihin Espoolaisiin seuroihin juuri näiden ratahankkeiden vuoksi -> isompi parempi (näin asiat näkee päättäjät)! Ja minä olen ajanut tänä vuonna kaksi harraste kisaa enkä ole lunastanut seuralta mitään lisenssejä tms. olen siis vain maksanut jäsen maksun, ihan vaan kannatus mielessä kun kerran pyrin käyttämään kulmista. Tapuaan EI kuulu mitään mopo osastoa -> emk aivan oma kerhonsa, se vain hallinnoi samaa aluetta.
Voi siis olla helpointa perustaa tuo uusi kerho puhtaasti tuota yhtä ainoaa aluetta varten. Silloin kerho voi tarvittaessa vuokraa alueita sille porukalle mille se haluaa ja nämä ulkopuoliset pysyvät poissa sieltä. Esim. minä en sinne haluasi mitään mopomiehiä. Niillä on jo muutenkin tarpeeksi alueita. Haluasin paikan missä voi offaa vaikka 24/7 jos siltä vaan tuntuu. Sitä en tiedä onnistuuko se.
-- Niva jatkaa siitä mihin normaali auto jää --
Nerd-O
Voisihan sitä noinkin ajatella, mutta yhden urheiluseuran perustaneena ja sille harjoituspaikan kaupungilta hankkineena voin sanoa että vanhoilla ja isoilla seuroilla on helpompaa ja niille suodaan vapauksia helpomalla kuin uusille ja pienille. Myöskin kilpailu toiminta katsotaan eduksi -> vaikka vain 5% jäsenistä kilpailisi. Varmasti jos otat yhteyttä vaikka Tapuaan
www.tapua.fi ja oikeesti juttelet "pääliköiden" kanssa ja tarjoot alueita ja apuasi asia tiimoilta niin varmasti hommat lähtee paremmin ja helpommin liikkeelle.
Ainakin kannattaa soitella noille tyypeille kun tiedän että on tiettyjä hankkeita käynnissä ja niitä ei kandeisi ehkä sörkkiä liikaa?
Hankkeesi on sinänsä aivan loistava ja kannatettava, onnea siihen! Mieti nyt kuitenkin kannattaako pyörää keksiä uudestaan?
rakentavin terveisin
-sami-
Note! This message was posted anonymously!