ok toi edellinen,mä olen kanssa ton tbi jutun jossakin nähnyt jos se on vähän semmonen kaasarin näkönen ruutta mikä asennetaan omaan imusarjaan.
noista jenkkien koneista tiedän niin vähän että sen takia en niistä hirveän innostunut ole ollut,ja toinen on taas se pieni kynnys kun pitäis saada inhimillisesti myös sinne tojon jakikseen kiinni.
joo tottahan se on että kärellinen kyllä kerkeää noilla kierroksilla mukavasti mukaan,ja vieläpä aika huoltoystävällinen vaikka metsässä kun pitää joitakin varaosia mukana.
jotkin valmistajat on vain tipauttanut ton f koneen pyöriän pois valmistuksesta viimeeksi kun sytkä osia tilasin varastoon niin sitä sai vielä motonetista.
milläs lootalla se sun letukan kone siellä tojossa oli? oliko tojon jakis käytössä?
paljonkos tossa on tehoja pysyykö katsastuksen kannalta ok kun tarvis sen sitten papereihin.
niin ja sitten kun en tiedä mistä autoisa toi pata löytyy kenties pyykkilaitureista? tai siis jenkki varmareista.
ja katos tyhmä kun ole noiden jenkkien kanssa niin mikä se letukka oikeesti on merkiltään sitä en edes tiedä,sen tiedän että tommonen 4.3alumiini kutonen astro vanista löytyy eikä niitäkään taida hirveesti olla saannillaan.
|