Lainaus:
quote:Noi kestovoidellut nivelet on just niitä mitkä ei kestä ainakaan rallipelien taka-akselituennoissa(four-link),nipalliset kestää huomattavasti paremmin mutta niissä on suurempi välys,elikkäs on alustassa paljon äänekkäämpiä.
Epäilen että niitä ei hyväksytä mihinkään siviiliautoihin ainakaan itse rakenneltuina, koska rallipuolellakin täytyy nykyään saada myyjältä todistus että osa on tehdasvalmisteinen.(ennenhän sai esim. nelilinkkitangot tehdä itse)
Tarkistakaa kuitenkin Luvalisuus....
|
Ralli autossa jossa istun repsikassa on noin 10kpl uniball niveltä eikä yhdestäkään löydy minkäänlaista todistusta... Että mistähän moinen sääntö??? Ja katuautoihin rakennetaan jatkuvasti nelilinkkejä joista ei tähän asti ole ollut mitään sanomista. Mutta yksi juttu tässä on mietityttänyt, kun eihän ohjauksen osia saa hitsata...