Viestiketju: Ajosilta
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.06.2005, 09:58
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Jos nuo osoittautuu toimiviksi niin saisko noita tehtyä kohtuukorvauksella muillekin? Alumiinistahan tuollaisten "pitäis" olla painon takia, ja sitä ei oo ainakaan meikäläisen helppo kuumaliimailla, ja isommissa erissä hankittuna materiaalikin lienee edullisempaa.

Mulle riittäis kyllä lyhyempikin, 2m on julman pitkä sekä kuljettaa että käyttää, ne Myllikseltä talvieksytyksessä lainassa olleet ajosillat oli soppelisti sen mittaiset että rangen 100" akselivälin kanssa niitä saattoi käyttää myös takana (eteenpäin edetessä siis, eli asemoitiin etu- ja takarenkaan väliin). Kuljetuksen kannalta vois olla hyvä jos sais takajalkatilaan poikittain, pitääpä melkein ottaa hieman mittoja, 60" lifti sinne ainakin sopii mut ei jää hirveesti ylimääräistä. Mielstäni pituutta ei tarvii olla valtaojan reunalta reunalle, ainakin mulle riittää että ajosilta avittaa riittävästi, että rengas ei kulje ihan ojan pohjaa myöten (joka usein on märkä, upottava, pehmeä ja liukas).

Toi kuljetettavuuskin on aika tärkeää, jos ne on helppo pitää mukana niin silloin ne on käsillä kun niitä tarvii. Ja lyhyemppästä sais "helpommalla" (=kevyempi&halvempi) niin kestävän että tollasia vois huoletta käyttää vaikka herhon ajoäivillä, eli pitäis olla riittävän tukeva vähän toistuvampaankin käyttöön.

Eli jos jollain on riittävän toimiva ja testattu malli, niin ainakin mulle noita vois kohtuuhelpolla saada kaupattu ayhden parin, aineesta käydyn keskustelun perusteella olevan että tarvitsijoita vois olla muitakin, niin saataisko näistä jonkinsortin kimppatilaus aikaiseksi?

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten