Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.06.2005, 10:43
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Minä en ainakaan mainosta sitä missään. Minä en koko paikkaa edes suosittele kenellekkään. Enkä kyllä nää tuossa missään mainosta että kun petikon essolla tavataan niin mennäänpä samalla sinne LAITTOMALLE paikalle ajamaan.. Missä siellä lukee noin? Edelleenkin tuo on minun käsityksen mukaan maasturiheppujen kokoontuminen. Tuohan voidaan verrata siihen että tuuning miehet tapaa keimolan nesteellä. No siinä vieressähän on keimolan vanha moottorirata niin totta kai se kokoontuminen tarkoittaa sitä että ne menee sinne LAITTOMASTI ajamaan.. Vaikka todellisuudessa ne ei sinne ole menossa.

Jos tapaaminen olisi petikon ST1:llä niin oltaisiinko me sitten menossa Petikkoon? No mitä jos me tavataan Variston Jetillä? Se on kehä 3 toisella puolella. Petinko vieressä. Mutta kun tuossa ei mainita petikon nimeä niin tarkoittaako se sitä että kukaan ei ole menossa petikkoon laittomasti ajamaan? Pointti on vaan se että tuo Petikko nimi esson edessä saa aikaan sen että osa luulee että kaikki on menossa sinne ajamaan.

-- Niva jatkaa siitä mihin normaali auto jää --

Nerd-O
Vastaa lainaten