Hilu-Xn kanssa tapeltiin saman ongelman kimpussa viime kesänä. Painepesuri osoittautui varsin mainioksi vekottimeksi, vaikkakin runko oli täynnä sitä perkeleen kalkkipaskaa. Ei muuta ku puskurit veks ja ensin rungon päistä vettä sisälle ja sitten kun alkaa vesi ja rapa tulvia niistä rungon omista rei´istä, niin sitten vaan lasit päähän ja pesurin nokka siihen reikään ja painetta kehiin. Auto kannattaa muuten tämän toimituksen ajan olla joko ylä- tai alamäkeen parkkeerattuna tai niinkuin me sen teimme, Verkusonnilla nostettuna perästään pystyyn. Kyllä se rapa sieltä irtoilee, mutta ei tosiaan ole ihan pikspoks homma. Menee koko päivä. Ehkä parikin. Vaan mitä ainetta muuten olette sinne puhdistetun ja kuivatun rungon sisään laittaneet? Itse ajattelin massaruiskulla vetää teräketjuöljyn sinne. Siis sen ekomallisen litkun, ettei vihreät nosta metakkaa. Nämä toimenpiteet ajattelin toistaa vuosittain.
Kiitos ja Anteeksi
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com