joo toi on tosi harmittavaa tommonen kyllä siihen on itsekkin törmännyt sekä ostaessa että myydessä että joku yrittää tarjota lisää jo sovittuun kauppaan,eipä ole ikinä liikauttanut mua mitenkään.
vittumaisin kaupantekiä on löytynyt tuolta radio puolelta mitä mä olen kohdannut möin tosi kallista lähetin kamaa 1,5kw lähetintä 3kw rollerituneria,ostaja luuli että vittuilemalla ja varaamalla saa hyvät kaupat tehtyä.
siis meni kaupan teko ihan uskomattomaks mitä pitää soitella jos haluu aukoo päätä ja katsoa saako saman maailmalta halvemmalla kyse oli tosiaankin kunto/laatusuhteeltaan halvasta tavarasta!!!
mitä on harvemmin käytettynä edes täällä suomessa myynnissä,no tohon kun tokasin että mä en myy sulle yhtään mitään ei nää ole sen takia myynnissä että olen perseauki.
kyllä alko sataa viestiä että olisin ostanut mutta eipä käyny mulle enää millää.
ja kyse oli siis vähän toista viikkoa kuultavasta vittuilusta,no seuraava kaveri tuli testasi laitteen jolle annoin myös takuun ,löi rahat näppiin eikä tarvinnut kuunnella suunsoittoa yhtään kyse n 2500-3000€ kaupoista.
|