Näytä yksittäinen viesti
  #43  
Vanha 03.06.2005, 09:36
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.685
Perusasetus

Toi kaasuvipusysteemi ja ilmanputsari sen paljastaa että kyseessä on ihka aito weber DGV, ryssän webereissä eli weber-daaz kaasuttimessakin on mekaanisesti aukeava kakkoskurkku mutta bensaletku tulee päähän kiinni ja ilmanputsarin kaula on erilainen, weber-ozon kaasari (joka ton ikäsessä on vakiona) on alipainetoiminen kakkoskurkku ja siinäkin bensaletku tulee päähän eikä sivulle niinkun weber DGV:ssä.
Sitä nyt ei sitten kuvien perusteella tiedä että onko tuo DGV 32/36 (ford) vai DGV 32 (talbot) kun kumpikin käy laatokan imusarjaan heittämällä. Numeroinnistahan se sit selviää eli DGV 32/36 on kaasuvivun puolelle stanssattu kurkkujen sisämitat eli 27 ja 26, mallimerkintä on stanssattu kannen puoleiseen kaulukseen ja siellä pitäs lukee 32 36 ja alapuolella DGV 5A.

VAZ-2121 ВАЗ НИВА
http://sorono.tk



Edited by - ToveriNiva on 03/06/2005 14:43:24
Vastaa lainaten