Lainaus:
quote:
ja jos joku jolla on bj:stä kokemusta sattuu lukemaan tän niin vois vastata näihin kysymyksiin...... meneekö bj ilman lukkoja joka paikassa ihan kivasti? tietenkin kunnon renkaat! mites muuten maastossa onko kova menijä? kiitos taas kaikille jotka jaksannut vastailla ja auttaa!
|
Hyvä maku sulla, BJ on hyvä auto (tai oikeammin traktori, ainakin diiselinä).
Kyllä se menee ihan hyvin ilman lukkojakin jos sulla ei ole turhan pitkää "kärsää" edessä, se meinaan jää sitten joka paikkaan.....
Jos enemmän rakentelet niin voit nostaa tankinkin ylös, saat enemmän maavaraa. Onko se bensa vai diiseli? Mulla on toi jälkimmäinen ja tykkään siitä kun sillä voi ryömiä miten huvittaa. Tosin esim. Heinolan mutahaudassa olisi ollut hyvä kun olisi ollut vähän enemmän ruutia koneessa....
Pikku vinkki, jos haluat pitää ikkunat ehjinä niin älä nojaa / tee käännöstä takapäällä puuhun/kiveen. Muistan kun aloitettiin tuo offi-harrastus niin otettiin kaverin emännän "kauppakassi" ja lähdettiin safarille. Ne pyöristetyt takasivuikkunat tais poksahdella ensimmäiseksi.... Ei ollu kaverin emäntä hyvillään, ei kuulemma suostunut enään mennä kauppaan sillä.
Ei siinä sitten auttanut kuin rakentaa (siis kaveri rakens) silloisen 2-luokan, nykyisen modified luokan vehkeen. Hyvin on BJ kestänyt nämä vuodet. Pari vuotta sitten vaihdettiin siihen runko, oli meinaan niin täynnä hiushalkemia (ties mitä kaatumatautia harrastanut kilpailuissa), siitä asti se on seissyt ja valittanut kun ei pääse mettään...
Vihdoinkin sen toive toteutui Heinolassa mutta vanhus (ja kuski) oli ollu niin pitkään pois kuvioista että nyt ei flekti toimi (kiitos mutahaudan), kytkin reistailee ja etulukko ei tahdo mennä pois päältä tai sitten ohjaus muuten vaan reistailee. Ei olla vielä tutkittu mitä muuta sitä vaivaa..
Mutta ei aikaakaan niin se on taas iskussaan
Leppoisia hetkiä vaan BJ:si kanssa, toivottavasti nautit sen seurasta yhtä paljon kuin minä olen omasta nauttinut
-B-