Mitäs jos lähtis purkamaan tätä pala kerrallaan, sellaisina haukkapaloina että ne voisi niellä.
Ensin renkaitten muutoskatsastus, koskettanee suurinta osaa 4x4 porukoita. Miten voitaisi saada hyväksyttyä rengaskoko joka teknisesti toimii oikein kussakin ajoneuvossa? Mahtuu pyörimään ja kääntymään sekä jarrut toimii yhä tarkoitetulla tavalla. Jos vetoakselit etc poikii niin se kai on käyttäjästä ja hänen kukkarostaan kiinni. Tämä näin nykyään sallittujen korotusten kanssa.
Korotukset. Minä en ainakaan ole saanut vastausta edes siihen miten katsurit VIRALLISESTI korotuksen mittavat joko korotuksen hylätäkseen tai hyväksyäkseen? Yritin sitä kysyä katsurit.commilta mutta kysymykseni taisi häipyä bittiavaruuteen tai sitten ei vaan ole vastausta. Onko tämä vain VIRANOMAISTEN (=VALTION) valtuuttamien yritysten mutujuttu mikä kulloinkin hyväksytään? Ei kai se näin voi olla!
Jos näillä alkaisi ja sitten siirtyisi pohtimaan muuta rakentelua.
|