Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.05.2005, 13:11
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Perusasetus

No mikäs dieselkone sitten kannattas III sarjan lantikkaan laittaa? Olen ollut kahta vaihtokone lantikkaa ostamassa, mutta niissä oli alkuperäiset laatikot ja voimansiirto muutenkin aika haperon olosia. Toisessa oli fiatin 3,5 ltr diesel ja toisessa Cedricin 2,8 ltr diesel. Käsittääkseni lantikan voimansiirto ei kestä kovin voimakasta konetta. Toisaalta alkuperäinen ahtamaton dieselkone on niin lahna, ettei sillä voi pitää mitään 100km/h keskinopeutta. Minulla ei ole lantikkaa ollut, mutta ehkä sellaisen ostan ja voi olla että kone menee vaihtoon. Alkuperäisessä dieselissä on kai jotain 60 hevosvoimaa. Jos siihen sais jotain 80-90 heppaa niin se varmaan riittäs jo mulle.

Minulla olisi lähes käyttämätön vahva Pajeron laatikko ja toimiva 2,3 ltr turbodiesel myös pajerosta.

Vaihtoehtoina on kai sitten lantikan oman dieselin turbotus pajeron turbolla tai sitten koko koneen vaihto. Ja jos koko kone menee pajeroksi niin kai sillon kannattais yrittää tuota uutta pajeron laatikkoakin kun siinä olis se vitonen. Vai kuinka?

"On siitä ennenkin menty...kops!!!...meinaan kävellen"
Vastaa lainaten