mulla on kulutus ollu jotain 13-16 satasella sekaajoo mut onhan siinä painoakin liikuteltavaksi. ruiskupumpun aivolaatikot ei oikein pidä kuumasta et se kai voidaan yleistää tyyppiviaksi. on helvetin kallis korjata mut niillä pitäis olla tehdastakuuta 11 vuotta!!! Metro ei sitä helposti myönnä mut näin asia on. sit on näitä helpompia ja halvempia vikoja kuten startit on aina ollu kulutus tavaraa dieseleissä ja laturi ja alipainepumppu menee varmaan jossain 350000-400000 kohdalla. ite koneen ja laatikon kestävyys on suoraan suhteessa käyttöön ja huoltoon. eli öljyjä kannattaa vaihdella, sillä oikeesti säästää PALJON rahaa. jos meinaat sitä vetoautoks ni mulla inakin merkattu 3400kg jarrullista ja 454kg ilman jarruja. sit tulee tietysti ajankohtaiseksi parempi laatikkoöljyn lauhdutin ja öljynlämpömittari ehkä painekin ois hyvä et näkee mitä siellä toosassa tapahtuu ku vetää.
|