Samaan onkelmaan törmäsin ittekkin. Ei se helposti nouse ku juuri niillä renkailla. Kokeilin sieltä vääntösauvoista kiristellä, pultissa oli varaa noin 4cm. Käännettii 6kierrosta eli pultilla 1cm ja mitattii, korkotusta tuli oikein 4mm. Taitaa olla jotain pielessä, kuoleentunutta sauvaa tai jotaa? Vai pitikö niistä kumeista jotain leikellä? No enempää en viittinny edes kiristää kun alko vituttaa. Eipä tarvinnu tehä korotuspaloja taaakse eikä vaihella jousia.
Nytte on tarkotus hommailla isompaa renkulaa alle, paha vaan ettei tähän 1st gen. pajeroo, eli -91vm asti (muistaaksee) saa muutoskatastuksellakaan kun 31X10,5 r15 eli ei mitää ihmeellisiä. Alla mahtus korinkorotuksella pyörimää vaikka mitä, mut taas on laki vastassa. saakeli että että mä oon just niin tyhmä, että viimetalvena kun ostin naperon huonoilla renkailla, niin ostin vähän turhan hätäsesti asiaan perehtymättä vaan 30" bfg at:t. Melkeen hävettää ajella =( Ja ennenku ne on ajettu loppuu, vois vaikka ostaa sen milemarkkerin tai jonku muun vintsin. Jos siis on varaa.
Mitenkäs usein niitä rengaskokoja muuten ratsioissa tutkivat? Onko kellää kokemuksia? Leimalle on turha 33":sia edes yrittää, veikkaan.
Otta pattiin mut kyl se napero on ihan jees. Ja saapi muutes tankinkin ajeltuu sillee jumii ettei ominvoimin lähekkää.
Seuraava voit olla sinä
|