Ja jos riittävän pöhkö, niin molemmat (katsottava peiliin). Kummassakin on potentiaalia samoin kuin kaikissa jäykkäakseli-lehtijousivehkeissä eli rakentamalla saa.
Itse uskaltaisin Bj:n viedä täysin vakiona puskaan, tai niinhän sitä tuli tehtyäkin useampi vuosi. Havaintoja: etenee vakioautoksi kohtuullisesti. Ei tehostinta, helvetillinen kääntää. Lehden päät tökkii kiviin ja pysäyttää etenemisen nousuissa. Mittojen arviointi helppoa puusilmällekin, kori ei saa kovin helposti kolhuja, paitsi katon reunoihin. Yleensä vakiona vinssi, iso plussa. Mielestäni helpohko rakennettava: 33 meni omaani heittämällä, eikä 35 vaadi kummoista työtä, päivitettävissä yhteensopivilla tojotaosilla.
Hojotin on yllättänyt positiivisesti. Pitkän auton edut ja haitat: kankeampi, nousuissa/laskuissa vakaampi. Vakiona taitaa joustaa paremmin kuin pätkä? Kolhuja saa koriinsa vaikka kuinka varoisi, takavalot aina hajalla. Iästä ja varustelusta kiinni. Uudemmissa on lukot, vanhoihin akselia vaihtamalla. Kapeat 33 mahtui heittämällä. Armottoman kuskin käsissä hojotinkin etenee.
|