Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
nooh niinpä niin ruohoa en leikkaa, vaan huollan esim. noita leikkureita ja pienkoneita. Öljyt vaihtoon joka syksy 30:nen yksiasteöljy, tulppa on syytä samalla vaihtaa (syttöyksikkö ei pala) Ilmansuodatinta ei saa bensalla pestä, Fairy parasta ja lämmin vesi, muovirunkoinen leikkuri paras tai valualumiininen. Terän teroitus melkein joka leikkuun jälkeen, tällä vältetään ruohon kasvitaudit. Vieläkö jatkan ....
Apu löytyy meikäläiseltä, ongelmaan mihin tahansa, koskien näitä pelejä
|
No perhana! Kuule, mulla onki sellanen pukattava säksätin, onnistuiskohan sen terien teroitus?? 
Sähän asustelit ihan mun naapurissa jossain..? Muuten ,mites Raajärven reissu 17-19 Kesäkuuta?
Oliko teidän rytmi-ryhmä lähdössä? Junalla ?? Jos vaan vapaa päivät natsaa niin saatan mennä
jo alkuviikosta sillon Rovikselle. Taidan kuitenki turvautua sinisiin siipiin matkalla ku mun
työmaakoppi on jo valmiina Roviksella.
*** Meindl Tunturisusi 42 ***
Out of the frying pan and into the fire...
Edited by - Scout on 27/05/2005 00:09:23
|
Juu tollasessa on hyvä konsti on tehdä sillee et säätää alaterän eli vasteraudan terään kiinni ja venttiilin hiontatahnaa alaterään ja teriin. Sen jälkeen pyörittää terää vaikka porakoneella hitaasti taaksepäin, johan alakaa pikkuhiljaa teroittumaan. Säätö tapahtuu niin että ottaa 2kpl paperiliuskoja noin 2cm leveitä ja kun sen laittaa terien väliin samalla pyörittäen, terä on kohillaan kun terä leikkaa toisen paperin poikki. Terä ei saa leikatessa osua alaterään, kun terä on oikein säädetty, kuuluu sieltä vaan hiljainen suhina.
Kyllähän olis tarkoitus lähteä taas Raajärvelle, alakaa sopivasti kesäloma just silloin. Junalla menoksi... toivotaan ainaski...
ensin tehtiin Jeeppi, loput on kopioita !