Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 26.05.2005, 22:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

joo LF 4x150e=600e ja 2x290e toyota orggis=580e!
väittäsin silti että 4lonfiediä on silti heikompia ku 2 toyota orggista, on jopa ollu samalla akselilla orggis toyota murros ja longfield . no longfieldi antautui ensin.
toisaalta safari pirssiin tulee kilsoja toisin kuin kisavehkeisiin. todennäköistä on että longfieldit sun muut
ameriikan p*****t osat on suunniteltu pienille kilometreille
eli joku 5-40km maximi revitystä sitten poks.
tämän päättelin kun ekat kesti maantie ajoa ja häkä rinteellä alkoi rallattaa 2004,pian longfieldi oli kulunut loppuun ja kuulat karkasivat urista. no seuraava
kesti uutuuttaan venäjän safarilla ääneti peräti 10km sitten alkoi jo rallattaa.. sen safarin kesti mutta ei kauaa kun TAAS antautui lonfieldi. liika ajo nelivedolla kulutta longfiedejä paljon. toisin kuin toyotan orggis joka on kovaa
tavaraa..vertailun vuoksi longfieldi normaali ajoa 1000km
toyota orggis 500 000km.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten