Vhähän taidan kehdata huomauttaa noista eri mallien moottorijutuista.
BJ-45 oli aiemmin kolmen litran B-koneella ja myöhemmin 3,431 litran 3B-koneella (ei muuten pyöristy 3,5:een!). Tämä moottorimuutos tapahtui todennäköisesti samoihin aikoihin BJ-42-mallin myötä, kuten myös levyjarrut. 5-vaihteista laatikkoa ei 45:een kai koskaan tulluit, toisin kun 42:een. Levyjarrut kylläkin. H-konetta on ollut niin lavamallissa kuin pökäleessäkin. H-sarjan koneet ovat 6-sylinterisiä, tunnetumpia esim. HJ-60 ja 61:stä.
Aihetta sivuten, tässä teille vähän ihmeteltävää, tehdastekoinen J6 lava-auto:
Sattuipa muuten sopivasti outojen pyttytilavuuksien yhteyteen, sillä AnttiR ajelee nykyisin 1,8 litran V6:lla. Saatte vapaasti arvata onko kyseessä maastoauto vaiko ei... no, kaipa hänkin jossain vaiheessa palaa järkiinsä.
Edited by - JF on 26/05/2005 22:53:08