Lainaus:
quote:
Asiantuntijalla ja asiantuntijalla on eroa .
Tuo jauhanta voiman ulosotosta antaa selvän kuvan mitä tietää
valpeista (yleisnimitys 202-303-304:lle) . Enpä ala tarkemmin selittelemään
mutta noin 5 minuuttia menee ulosoton asennukseen kun sen on kerran löytänyt .
Vinssihässäköitä ei ole paljon ruottin autoissa ollut siviilipuolella kylläkin .
|
Niin, tuo sekoilu jo puhtaasti terminologiassa riittää vakuuttamaan minut siitä, että sinä ainakaan et asiantuntija tässä asiassa ole. "Valp" ei ole mikään yleisnimitys 202-303-304:lle kuten väität vaan tarkoittaa Volvo L3314:sta, jota myös Laplanderiksi eli Valpeniksi kutsutaan. Lähteenä esim.
http://susning.nu/Pltgb_903#1. Eiköhän ruotsalaiset itse tiedä kärryjensä nimet paremmin kuin sinä.
Ulosoton asennuksen vaikeudesta ei kukaan ole puhunut mitään, joten se on itsekeksimäsi vaikeus. Kovin kauan sulla tuntuu menevän aikaa kun 5 minuuttia. Mulla menee vain 4. Heh heh. Ongelma taisi kuitenkin aiemman kirjoittelun perusteella olla se sopivan asennusosan löytäminen ja siihen menee kauemmin kuin 5 minuuttia. Siviilipuolen vehkeistä ei voinut olla puhe kun kerran Kalixin huutokaupasta puhuttiin. Tosin idiooteille sekään ei näköjään ole selvää.
Lainaus:
quote:
Autot oli osa pikkasen pintaruosteessa tai maali irronnut . Se ei silti anna täyttä
kuvaa auton kunnosta . Yksikin 9500 ajettu oli tosi ruttunen mutta muuten siisti
ja tekniikka kehräs kuin kissa . Kaveri sai hyvän pelin sillä näyttelyvehkeitähän
näistä ei kai tule .
|
Harvemmin olen nähnyt, että "pintaruoste" aiheuttaa paksun pellin aaltoilua, mutta kun kerran asiantuntija noin väittää, niin uskottavahan se on. Itse olisin veikannut syyksi kyllä kolarointia ja huonoa korjaustyötä. Osa vehkeistä oli kyllä ruosteessa vähän terhakammin alustasta jne. Moottorihan ei noissa vehkeissä yleensä ensimmäisenä hajoa vaan voimansiirto ym. kovilla olevat osat. Vaihdelaatikot oli aika paskana osassa vehkeitä ja kaikkeahan ei ehtinyt/päässyt Kalixissa edes kokeilemaan. Toimiiko diffit jne jäi vain mysteeriksi, joten turha niitä on alkaa taivaisiin kehumaan. Todennäköisesti asia kumminkin on niin, että ilman vaivoja ei noikaan vehkeet kilometrejä taita. Siten pääsääntöisesti enemmän kulkenut vehje on heikompi ostos. Näin pääsääntöisesti, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa.
Lainaus:
quote:
Vieläkin haluaisin painottaa NETTIKETIN tärkeyttä niin palstoilla asiat luistas paremmin .
|
Joo, minä taas korostaisin tervettä sosiaalista älyä ja tavanomaisia käytöstapoja. Jos viestinsä aloittaa mollaamalla asiantuntemuksen tasoa ja keksimällä itse keppihevosia jostain ropleemeista, joita ei ole kirjoittajalla ollut, niin varmaa on, että metsä vastaa kuten sinne huutaa.
Note! This message was posted anonymously!