Täällä ~ 50 tkm takana 2004 2.4L:n kanssa, ja tutulta kuulostaa tämmöiset:
- loota ulisee vaan eipä löytynyt huollossa vikaa
- keppi resonoi (erit. vitosella alle moottoritienopeuksissa)
- etuperä "sirkuttaa" paikalla kääntäessä, siis takavedolla
- rekisterikilven luukku lenkottaa
Eli jos saatte huollossa askin hiljennettyä niin sitten lähtee omakin korjuuseen. Toi tulppahomma oli pirun hyvä tietää, saas nähdä onko viisaus aiheesta kiirinyt tänne Jyväskylän korkeuksille asti vai pitääkö avautua pitemmän kaavan kautta.
Polttimot on muuten tullut vaihdettua pari kertaa ilman keulan purkua (en kai oppinut kerrasta..) Kuskin puolella haastetta lisää se pirun teräväkantinen muoviloota (releboksi?), johon repii rystyset auki. Kyllä sen polttimon vielä, mutta suojakumi on tosi hilpeä laittaa takaisin.
|