Rengasmelu pikkusen kasvaa, eläminen paranee ja kulutuskesto tiellä huononee+sahalaitakuluminen mahdollista. Leikkuleveys saa olla millin tai kaks alkuperäistä isompi ja samalla sit vetelee alkuperäset haavat leveemmäks ni terottuu reunat.
Ýlemmässä kuvassa on SX ja alemmassa TSL radial, ei se menoo haittaa mutta muistaakseni sulla on perus TSL ilman SX:n kylkikuvioo tai Radialin keskinappulan "nänniä".
Anna mennä vaan suorakulmasella leveellä terällä ja "pohjaa myöden", pyöreepohjanen terä on vaikeempi ohjata syvyyssuunnassa eikä leikkausura elä yhtä hyvin kun alkuperäisen muotosella suorakulmalla.
Ylemmässä kuvassa on niin huonossa hapessa olevat SX:t et painaa vaan se leikkuri reippaasti kankaita myöden et edes jotain sais pitoo. Ei silleen et menee lankakerroksia katki vaan silleen et terä lepää kevyesti kankaisiin ja rullaa ylimmän lankakerroksen päällä, jos rutisee-terää ylöspäin-jos luikuu liian kevyesti-terää syvemmälle. Isolla virralla ja vauhtia ranteeseen niin tulee siistiä jälkeä ja leikkuujälki on siistin suorakulmanen ja "ottava". Lopputuloksena pitäis olla leikkujälki missä uran pohjalla näkyy ylin lankakerros erittäin ohuen kumikerroksen läpi. (niin ja toi SX on niin kovarunkonen donitsi, ettei haittaa jos harjotellessa menee sieltä täältä ylin lankakerros puhki, sen voi piilottaa Inner Liner Sealeri:lla)
Edited by - KooPee on 23/05/2005 10:24:30
|