Moi,
viimeisen pätkän (6) lähtöpaikka näkyy tässä kuvassa, uralla suurinpiirtein punaisen beejiin kohdalla tai siitä hieman kameraanpäin, siinä missä lippusiima päättyy (eli alkaa), bertan takarenkaan kohdalla seisova heppu tais olla lähettäjä.
Oli aika haastavan näköinen pätkä, eka (tai pari-kolme ekaa) olis mielestäni voinut selvitä hissuttelemalla lukoilla, meidän lähtövuoro olis ollut seitsemäs (HS viimeinen), taktiikkana olis ollut tod.näk. tossa kuvassa auton keulasta metrin oikealle näkyvän pienen männyn yliajo, pitoa olis ehkä painavassa autossa riittänyt, siitä olis saanut kankeaan kotteroon hyvän ajolinjan ekalle portille ja sen takanaolevaan mutkaan, riskinä ettei puuta jaksa painaa nurin ja tulee peruutus.
Nelosen loppu ja vitosen alku oli kans hieman turhan haastavia ton kutosen tapaan, aika tasaiseen tuli pisteitä, toivottavasti yleisö kuitenkin nautti. Selostaja oli mielestäni aika hyvä ainakin sen perusteella mitä kuulin (aika pienen osan).
Niin ja kiitokset kaikille järjestelyissä mukana olleille meidänkin tiimille puolesta, kisa oli mielenkiintoinen ja oppia varmaan tuli roppakaupalla, sen verran paljon erilaisia virheitä tuli tehtyä. Ekan pätkän viimeisen mutkan peruutukset meni varmaan jännäämisen piikkiin enskertalaisilla ja kolmosella olis pitänyt muistaa käyttää lukkoja siellä takalenkin ylösnousemuksessa. Lukkoja kannattaa näköjään pitävällä pinnalla pitää mahd. paljon pois päältä, vaikuttaa kaartosäteeseen...
Ja mekin tienattiin aika pisteitä kun ei hoksattu nostaa räpylää ylös luovarin merkiksi, kolmoselta tuli muutama extra sen takia, ja vitoselta kans täydet 20 kun pienellä käsimerkillä olis tullut kait vaan 15. Apparilla pitäis olla sekkari, joska näkee ajan kulumisen.
Protot oli kyllä aika kingejä, ekaa kertaa näin livenä sellasia autoja, ja aika uskomattomasti ne menee.
-Paavo
Note! This message was posted anonymously!