Lainaus:
quote:Säähän veikeä kaveri oot, ensi ei oo varaa ajella autolla kun se vie niiiiin hirveesti bensaa (20l/100km) että pitäis olla öljysheikki, ja sitten uhoat että haluat ihan vaan kiusalla tehdä vajaan kymppitonnin huutoja, kai niistä joku tarttuukin.
|
Hei runkku. Enkös olekin
veikeä hemmo, kertakaikkiaan. Se olin muuten minä, joka tästä huutokaupasta ensin vinkkasinkin, etkö huomannut, "nyymiltä" tuli sekin viesti. Kato ekaks mä lähetin mainosta, ett mahdollisimman moni tulis huutaan niitä Volvoja. Sitten levitin väärää tietoa Volvon polttoainekulutuksesta (oikeasti ruotsalaisen armeijan oman rekisteröintitodistuksen mukaan Volvo kiskoo menovettä 25 litraa maantieajossa ja 40-70 litraa !!!! maastossa). Enkös ollutkin halvatun ovela kun sillee vedin kotiinpäin ja pienensin polttoaineenkulutusta? Olitte kyllä siinä oikeassa, että ei pitänyt mun puheet paikkansa.
Lisäksi kyselin ensin itseltäni anona tietty, että saako rekisteriin ja vastasin sitten yhtälailla nyyminä, että "kyllä saa kunhan voimaa tulee ulos ja lamput vaihtaa".
Että kyllä minä olen sulle mysteerio kertakaikkiaan, enkö olekin? Ehkä olenkin tuo salaperäinen öljysheikkisi?
Autot, mitkä huudan ei kyllä tule Suomeen vaan ajatan ne vittuuksissani Pohjanlahteen. Siinähän ryydyt kun menee hyvät varaosat hukkaan.
Note! This message was posted anonymously!