Moi,
Lainaus:
quote:Voit olla varma, ettei sulla irtoo huomenna yhtään Volvoo alta 100000 kruunun. Jos ei kukaan huuda, niin minä vittuillessani korotan hinnan aina 80000 kruunuun. Mulla on kyllä varaa.
|
Säähän veikeä kaveri oot, ensi ei oo varaa ajella autolla kun se vie niiiiin hirveesti bensaa (20l/100km) että pitäis olla öljysheikki, ja sitten uhoat että haluat ihan vaan kiusalla tehdä vajaan kymppitonnin huutoja, kai niistä joku tarttuukin.
Mutta oikeesti, tee mulle palvelus ja huuda itselle tosi monta volvoa, tai tee jotain muuta että suomeen tulis mahdollsimman monta, jotta täällä olis harrastajille hyviä autoja tarjolla, noista ehkä osa puretaan ennemmin tai myöhemmin jolloin esim. pelkät akselit on hyötykäytössä.
Vaikka oonkin tykännyt pienin varauksin (jarrut) noista oman auton akseleista, niin kiitos vaan, mulla on kyllä ainakin toistaiseksi ihan tarpeeksi volvo-merkkisiä osia, viikon sisään oon hankkinut ohjausvarret ja akseliparin varaosiksi, joten jospa jätän tän huutokaupan väliin. Huuda sinä sitten vaikka kaikkien muiden kiusaksi, tai ihan mistä syystä haluat.
-Paavo
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."