Lainaus:
quote:
Pitäis varmaan pitää turpa kiinni mutta en malta kun oon yhden volvon itse Huutanut huutokaupasta viimevuonna Kramforssista tuonut suomeen ja katsastanut. Huudot joilla autot myytiin olivat halvimmillaan noin 15000sek ja kalleimmillaan noin 30000sek yleensä 303 kalliipia kuin kuuspyöräiset. Itse ostin C 03 6x6 TGB21 jonka tuomisessa suomeen ja katsastamisessa ei ollut mitään ongelmaa ja MITÄÄN veroja tai TULLEJA ei tarvinnu maksaa koska kyseessä oli kuorma-auto. Ja kuorma-autoa ei edes tarvitse tullata koska ne ovat suomessa verovapaita vaan sen voi ajaa suoraan katsastukseen kauppapareiden ja ruotsalaisen esirekisteröinti paperin kanssa.
Huutokauppa hinnan päälle kuluiksi tuli siis ainoastaan bensakulut tänne+ laivalippu+ katsastus.
Ja muuten siinä huutokaupassa missä minä kävin kelpasivat ainoastaan Ruotsin kruunut
|
Heippa!
Älä suotta pidä turpaasi kiinni. Minä kävin viime vuonna Kalixin huutokaupassa. Hiukka eri asia kuin Kramfors. Kramfors on liki Etelä-Ruohtia, ainakin näin napapiiriltä katellessa.
Eihän kuorma-autosta tartte veroja maksaa, sehän täällä on aikoja sitten jo kerrottu. Joten suotta keuhkoat.
Huomenna Kalixissa kelvannee myöskin vain Ruotsin kruunut. Ruohtalaiset äänestivät pari vuotta sitten NEJ euroille.
Että sillee, mitä tässä on porukalle epäselvää kun tästä on näin kauhea huuto syntynyt ja kaikenmaailman kuorma-automiehet tulee sönkkään??
Note! This message was posted anonymously!