Lainaus:
quote:
Näin haastelee nyybi joka ei ikinä ole ollut tekemisissä volvojen kanssa, en äkkipäätään lukien löytänyt yhtääkään totuuden sanaa koko kirjotuksessa, aivan täyttä paskaa koko juttu...
|
Aijaa, sepä mielenkiintoista :-)
No ihan tiedoksesi vaan, että mulla on tossa pihalla Volvo S70:nen, joten kyllä tässä vähän Volvojen kanssa on tullut pelailtua :-) Tosin uudempien Volvojen kone on turboahdettu ja muutenkin modernimpi konstruktio kuin noiden militäärivehkeiden. Mutta kyllä tollekin vehkeelle soppa maistuu. Normaalikulutus on kaupungissa n. 11 l sadalla ja mulla ei sentää ole nelivetoa eikä karkeita renkaita alla. Eikä 2,5 tonnin massaa :-) Joten voit olla kyllä varma, että soppaa kuluu noilla vehkeillä ihan siivossa maantieajossakin kiitettävästi.
Kerrotko mitä muuta "paskaa" jutussani oli, kun ei kuulemma ollut "totuuden sanaakaan"?
Sitä en tosiaan tiedä, mitä hinnat on huomenna ja et tiedä muuten sinäkään. Mutta sen minä tiedän, mitä viime vuonna maksettiin samanlaisessa huutokaupassa ja siellä ei ollut suomalaisia läheskään niin paljon kuin mitä nyt on vissiin menossa tonne. Tonnehan näkyy jopa huutokauppalista tehdyn SUOMEKSI!!! Sitä ei ollut viime vuonna. Että valmistaudu vaan henkisesti pahimpaan ja sori jos aiheutin pettymyksen.
Note! This message was posted anonymously!