tuli tosta uima-halli jutusta mieleeni, että kun tuossa muutama vuos sitten menin ekaa kertaa kalevan uimahalliin ja unohin piilarit kotia. Ilman silmiä oon kyllä täysin sokea, mutten aatellu sen niin haittaavan. Retskusti vaan sumeena uimaan. Sitten kun olikin aika palata takas suihkuun, niin olin ihan täysin varma, että tuosta kolostahan sitä tulin ja hilpasin kohti suihkuja. Onneks AP tuli haukkana perässä ja käännytti mut poies just siinä miesten suihkujen kohdalla, että meeppäs kuiteskin tonne naisten puolelle.
Haa, Pötkön (oli sillon 3v6kk) kanssa oltiin Nokialla uimassa. Mentiin saunotteleen ja siellähän niitä mammoja istu lauteet pullollaan. Istuin sekaan ja Pötkö jäi seisoskeleen siihen keskelle. Se katteli pitkään erilaisia naisia ja totes sitten: Äiti, mulla on iso pippeli, mutta noilla kaikilla naisilla on pimpit.
Ja viikonloppuna keskellä meiän kerrostalon pihaa Pötkö rääkäs "pienellä äänellään": äiti, kun sulla on se vauvareikä, niin tuleeks sieltä nyt sitä verta? (oltiin juuri keskusteltu menkoista)
Muuteskin Pötkö laukoo aina kaikkea hullua, mutten muista puoliakaan niistä jutuista, jotka on eniten nolottanu!
|