Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 16.05.2005, 11:44
MrShit:n Avatar
MrShit MrShit ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 134
Perusasetus

Itse kuulun myös tähän SJ410 + Toyota 4K porukkaan. On aikaisemman omistajan tekemä muutos. Laatikkona on K50 5-vaihteinen.

Auto on tällä hetkellä aikamoinen tärisijä ja helisijä. Yhtenä syynä on väljä ristinivel laatikon ja jakiksen välissä. Toyotan laatikolla tuo vali jää armotta lyhyeksi, jos pitää jakiksen alkuperäisellä paikalla. Ohessa huono kuva:



En jaksa alkaa virittelemään tuohon uutta patenttia ja muutenkin haluasi hieman uudemman tekniikan. 4K kone on muuten toiminut hyvin, mitä nyt tuo kaasari jäätää helposti...

Hain viikonloppuna tällaisen tekniikan tallin nurkkaan ja sitä pitäisi alkaa kohta puoleen vaihtelemaan. Pitää vaan haalia kaikki tarvittavat osat ja hieman työstää sopivaa ruiskuboksia tuolle ruutalle...



Kone on siis G13BA 1.3 1-pisteruisku alumiinilohkolla. Kone on kyllä pirun kevyt, kun sitä nostelee. Tausta makailee -91 Samurain 5-v laatikko. Tuo kone myytiin hieman väärillä spekseilla, joten on kumma kun ei ollut mennyt kaupaksi. Ilmoituksessa luki että Vitaran 1.3 monipisteruisku kone(?). Muuten ok, mutta kone on luultavasti Samuraista ja oli Mikunin 1-pisteruiskulla. Valmistusvuodeksi oli kerrottu että -92, mutta kun tuota tuossa purin niin kaikissa muoviosissa on leima että -97(?). Eikös Samurai lopetettu joskus -95?. Kilsoja pitäisi olla rullattu n.20k.

Kun katsoo kuvaa niin siinä näkyvä moottorituki on jonkun verran edessä verrattuna toisen puolen tukeen. SJ:n konehuoneessa näyttäisi olevan paikat rungossa samalla tasalla. Onko tuo kiinnityspiste erilailla 413:ssa / Samuraissa?

jnu: Mikäli luet tämän viestin niin laitan sulle niitä kuvia 4K:sta kunhan kerkiän (Joku muukin niitä kyseli tuossa vuodenvaihteen jälkeen). Sain sen sun lähettämän mailin, mutta en ole vielä vastannut .

Vastaa lainaten