mä yritän laittaa jotakin mittoja kun kerkeän mittailee,mulla on noita kaikkia uutena hyllyssä.
tai ei vissii löydy joka stefaa jakiksee kun just pariviikkoo sit laitoin ehkä viimeiset jakiksen stefat käyttöön,voiman ulosoton stefoja lukuunttamatta.
joo jotakin mittoja sain se navan stefahan on semmosella peltireunalla etten kyl käyttäis kun alkuperäista.62/85/8(10 peltireunuksella)
eli siinä täyskevennetyssä takanavassa sama stefa kuin etunavoissakin,myös se napalukon alimmainen paperitiiviste käy siihen takavetarille.
etuvetarin stefa 33/44/8 tuplahuuli tääkin kyllä on semmonen minkä hakisin suosiolla orkkiksena (ellei sisä mittaa löytyis hiukka pienempänä jos vetari kulunut)
etuperän olkalaakerit(orkkis) koyo kehä tr0305a laakeri sama tr0305a ,mulla pitäis olla jossakin myös skf numero/laakerit en löytänyt minne olen laittanut.
näytti voimanulosoton stefojakin olevan 4kp uusia (kun tein jakis remppaa fj55 niin en viittinyt ulosoton stefoja käydä vaihtaa v***u nyt ne vuotaa)
olihan penkaamisesta hyätyäkin löysin olkalaakereiden passaus sarjan mitä yks päivä etin tuloksetta.

paas killer-wo ne jakiksen laakereiden varaosa numerot muutes näkyville kun ilmeisesti kohta puolin niitä tarvii itekin,mikäs muuten on välityksien kanna tilanne tällähetkellä?.
en sitä tarkota että mulla kiire on niiden kanssa, ton rautasian kanssa palaa vielä muutama viikko aikaa ja laikkoja

4paketti 125mm aluillaan.
Edited by - jjtp on 16/05/2005 09:59:38
Edited by - jjtp on 16/05/2005 10:04:31
Edited by - jjtp on 16/05/2005 10:27:01