Kuppahan pysyy mukavasti piilossa siellä pintapeltien alla, tosin ei kai noi kohtuu uudet vielä lahoa muualta kuin jalkatiloista mahdollisesti, ja tietysti se helma-lattia sauma.Takaluukun kunnon näkee mukavasti jo ulkoota.
Helmat itessään on piilotettu sen muovisen käikäleen alle, alapuolelta kyllä pääsee koittelemaan.
Noi jalkatilat ja lattian näkee kyllä kun mattoja vähän raottelee.Noinhan se taitaa olla muissakin autoissa...
Kiusallinen kuppakohta on siinä takasisälokarin ja kattopylvään saumassa, eli kun takaoven aukaisee niin se nurkka lokarissa lukon vastakappaleen alapuolella.Oliskohan noissa kattoluukullisissa vaan, luukun valumalinjathan tulee just siihen, letku tukossa ja lillii vesi just siellä? + läpivienti lokasuojaan siinä lähellä. Päältä voi näyttää hyvältä, mut sit kun tökkää niin onkin rapea.
Rungon mätänemisestä osaa varmaan gurut kertoa, veikkaisin että takapää siitäkin lähtee ensin pehmenemään.
Life sucks, then you die...
|