mie menin konepeiton alle ja kattelin vähä aikaa, perskula siinähän oli joku laittanu aikaisempi omistaja,
toisen laturin korvakkeen rinnalle,olenki ohimennen kattellu mikä rotisko tuo on ollu, ruma ku perkele remminkiristys rauta vaan on aika pitkä, ja hihna on ollu myös pitkä
elikkä nyt tuli semmoinen homma että teen sen 12v järjestelmän rinnalle, kun paan tosta ruostekasasta moottorin tohon projektiin siinähän homma jo osaksi tehty, karkeaa jälkeä mutta varmaan toimii, pitää miettiä miten sen 12v järjestelmän herätys virran pistää, panisko releellä jossa 24 voltin järjestelmä
herättäis releen kautta 12v puolen. niin ei ainakaan jäis virta pois tai päälle. valo vaan koe lautaan ja homma pelais. vain onko niitä muitakin hyviä ratkaisuja, vieläkö löytää tohon korvakkoon sopivan laturin. ja akku pitää hommata jostain vaikka nallelta vaihtaa ajosiltaan jos sattuu olleen sillä ylimääräinen.kun aiko käydä täälläpäin.
pakko mahtua ku on vihitty
|