Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 12.05.2005, 13:32
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Vaikka kuin ajattelis... Rankku Rankku Rankku, niin en kans osaa ajatella tota 38:a ihan pelkästään mettäpeliksi.Jos nyt alunperin tarkoitit 95- Rankkua?

Aika paljon kaikkea oikeesti ajon estävää vikaantumiskohtaa, mitä ei pelkkänä mettäautona jaksais tai raaskis laittaa.
Jeepistä ei mitään tietoa, mut toi välikoppa Rankkuhan halvaantuu aika tehokkaasti jo sen korikompuutterin sekoamisen kanssa, taitaa olla aika mahdoton tehdä mitään väliaikasviritystä jos esim. hälytin/ajonesto päättää mennä "ei ajeta"-tilaan.

Ilmajousitus ei vikaantumisen jälkeen rupea toimimaan ilman ECU:n resetointia, ja se vaatii taas diagnostiikka-laitteen.Ei tietääkseni onnistu muuten. Kiusallista jos auto pitää roudata johonkin pajalle sen takia, varsinkin jos kilvetön.
Saahan ton tietysti muutettua rahalla rautavietereille.

Äkkiä ajattelisin ton J***in olevan hieman huolettomampi peli, eihän noi välikopat tosiaan maksa juuri mitään ilman veroja,mutta ongelmat saattavat olla aikamoisia jo ihan pelkän käytännön kanssa.+tietysti maksaa rahaa jos sopivat purkit sekoavat.

Ennenkuin kaikki ajattelee et nyt toi tollo on tuskastellu Talbotin kanssa mitä ihmeellisimpien vikojen kanssa niin pitää sanoa että toistaiseksi kottero toimii, mutta pointti olikin tuoda esiin mahdollisuudet [u]isoihin</u> ongelmiin tommosen kanssa.

Life sucks, then you die...
Vastaa lainaten