Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
kuinka moni täällä kovasti keskustelevista on nähnyt/tutkinut/ajanut autoa???
pontti on ollut monella nyybillä se että autoa myydään leimattuna ja katsastus kuntoisena täällä jota itse epäilen kovasti jos mitään alustalle ei ole tehty???
kallishan toi suhteessa saataviin osiin ei ole mutta jos joku leima peliä on ostamassa niin siinä kyllä voi erehtyä pahasti.
KYSYMYS Onko nykyinen omistaja käynyt näyttämässä tota autoa katsastus konttorilla??
|
Kun tämä topikki on jo muutenkin paskanjauhantaa,niin tivaampa minäkin,että moniko soa patrol tai hj kuski uskaltaa mennä katsastamaan autoaan mihin tahansa katsastuskottoriin eikä vain sinne tiettyyn(ilm. lahtelaiseen)jossa kaikki menee läpi ja otteeseen merkataan vain että,maksimikorotukset 150mm,vaikka siihen sisältyy renkaat ja korinkorotus sekä jousituksen korotus lakipykälien mukaan,kun kuvista päätellen niissä jotka on katsastettu soalla niin tulee jo jousituksessa ainakin tuo 150 mm,joka ei ole enää laillinen,puhumattakaan noista katsastamattomista woblaushirviöistä apusimpukka ja ohjausvarsihitsausvirityksineen jotka menevät paskaksi eturenkaaseen potkaisemalla,kyllä alkaa tulla jätkille kutsuja uusinta katsastuksiin jos kansalaiset alkavat vasikoimaan.Oletko TAPSA2X4 käynyt soan katsastamassa? T:Huvittuuntunut
Note! This message was posted anonymously!
|
ei muuta kun meet ilmoittamaan,minä en harrasta mitään hitsattuja ohjaus laitteita,mun auto ei woblaa,minä en ainakaan lahdessa tiedä mitään erityistä konttoria,kun olen uusinta katsastuksissa käynyt useita kertoja,
en ole käynyt katsastamassa soa kun sain päivää ennen venäjen reissua valmiiksi.