Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.05.2005, 20:39
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Moi,

> Paineilmatoimisia tuli yks 24l 155e kappale

Mä oon tilannut (ilmeisesti?) vähän tollasen kans, tilavuutta ehkä vajaa 10l, paineilmaliittimet sisään (paineilmalle) ja ulos (öljylle) sekä varmaan tuumanen pallohana öljyn täytölle. Jonkun kerran oon punnertanut biilteman ½l käsipumpulla ja/tai jollain muulla virityksellä öljyä perin ja porttaaleihin ja LT230:een, aattelin että ei oo ihan kaikkea pakko tehdä vaikeimman kautta. Kuvia ja käyttökokemuksia toivottavasti tiedossa viikonlopun jälkeen, pitäis varmaan yx 20l ämpäri vaihdella peräöljyjä noihin rankkuihin.

Kerran ruuttailin Hessun pajalla Raajärvellä jakolootaan öljyt, ja empä tiiä että ihan äkkiä itse tekemällä helpommax muuttuis, tökkää sen puhalluspistoolin putken täyttöreiästä sisään ja puristaa liipaisinta sen aikaa että alkaa valuun yli, olisko mennyt minsa tai pari korkeintaan. Toki pitää edelleen könytä auton alle ja aukoa proppu, eli ei mee ihan itsekseen vaikka helpottuukin kovasti.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten