Viestiketju: 4x4 Magazine 2/2005
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.05.2005, 00:46
Guest

Perusasetus

Jep!!

Suomen skaalassa lehti on toteutettu erittäin hyvin ja asiantuntevasti. Kirjoittajat ovat tutustuneet asiaansa.

Toisaalta. Häkärinteen "jos mä koitan" osa ja penttilän jussin "testaus" + Nallen hilustavirittely jätettäs pois ni jäljelle jäis rangen mulkkaus ja uusien mönkiäisten esittely.

Eli ns. lukijoille on annettu hirmuinen vastuu saattaa lehti kioskien lehtipisteisiin.

Miten niin lukijoille???

No siten niin kun ´kirjoittajat ovat olleet alunperin lukijoita. Ja sitten kirjoittajia.

Eli lehtiseen toivoisin omaa guruguntaa lisää kirjoittaan juttuja. Sekä ehdottomasti ns. osakkeenomistajatoimittajat voisivat riimitellä lisää kokemuksistaan siellä sun täällä.

Itse, toimittajana, ottaisin henkilökuvat tämänhetken offaajista enemmän tapetille. ja niin että niitä offaajia on useampia perlehti... + kalusto mitä on ja mitä tehdään. Pelimiehiähän kaikki tuntevat trialeista ja safareilta.

Kuvat ovat tärkeitä! Projekteista toivoisin useampia ja tarkempia kuvia. Tulitikkulootan kokoisista kuvista löytyy monta hyvää vinkkiä kiinnostuneelle. ja tikkulootan kokoisia kuviahan mahtuu sivulle jo aika monta. Toisaalta hahmotelmakuvat missä mennään on olleet vähäisiä. Toivoisin hiluksin ja rangen kuvia välillä eri kuvakulmasta kuin tähän mennessä. esim. etuviisto???

Ja tämän kommentoimisen ohella haluaisin kehottaa kaikkia kynnelle kykeneviä kehittämään omista projekteistaan juttuja. jos ei luonnistu ni tallilla pyörinyt kaverihan vois hyndailla ja nappailla pari kuvaa, riimitellä projektikertomuksen ja lähettää sen 4x4 lehden raadille.

Aion itse lähettää tämän vuoden aikana yhden tarinan tai jopa toisenkin 4x4-lehden toimitukseen. Katotaas miten käy.

t:nyybinä ny

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten