Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.05.2005, 22:52
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Perusasetus

Pakko kait munki on mielipiteeni laittaa tähän keskusteluun koska oon järjestäny ja oon järjestämässä tässä Toukokuussa myös safaria tonne Ravijoelle...
Mitä mä oon huomannu niin KÄNNISSÄ ajamista safareilla minä en oo ainakaan huomannu ja se mitä nyt kirjoitellaan "karttureiden" dokaamisesta niin ei mun mielestä ainakaan kukaan ole ollut niin tuubassa ettei olisi vinssi miehen hommat olisi hoituneet..
Jotenki tuntuu siltä että nyt taas halutaaan "venettä keinuttaa" tahallaan ja saada yleistä paskan jauhantaa aikaan,pikkasen semmosessa trolli mielessä..

No anyway,Tervetuloa jokaiselle ainakin mun puolesta tonne Ravijoen safarille 20-22.5.05

Ja ollaan siellä sitten "silmät kovana" kuka dokaa ja kuka ei, mua pikkasen ihmetyttää taas että miksi ihmeessä pitää yrittää yhteisestä hienosta harrastuksesta kaivaa pakolla paskaa esiin vaikka väkisillä..
Ps.Minä en oo ainakaan tuolla ravijoella pillikourassa valvomassa kuka juo ja kuka ei.. järjenkäyttö on sallittu kaikilta osallistujilta..Kiitos!

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
Vastaa lainaten