Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.05.2005, 11:31
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Moi,

annampa minäkin ääneni kuskien lähes nollatoleranssille, metsässäkin pitää ajaa (selkeästi) alle 0.5 promillen.
Apparit voi mun puolesta ottaa sen verran että ei tuu vinssin/tunkin/minkään kanssa vaaratilanteita,
apparin pitää pystyä myös hätätilanteessa ajamaan autoa (esim. kuski loukkaantuu).

Takapenkkiläisten toleranssi on mun mielestä hieman apparia väljempi, mutta ördääminen ärsyttää senverran että
ainakaan mun kyydissä ei tarvii olla jos ei osaa olla ihmisiksi.

> Se on muuton ihme juttu, että metässä ajaessa tulee hirmu jano. Täytyy aina olla jotain juotavaa mukana offatessa.

Yleensä pidemmällä safarilla on mukana muutama iso pullo vissyä, muutama litra ihan tavallistakin vettä, ja pohjoiseen
päin mennessä tulee joskus koukattua haaparannalta sitä paikallist kakkosolutta, vaikuttavia ainesosia on senevrran vähän
(oliko 2.jotain) että sitä kestää ottaa muutama tölkki päivän mittaan, eikä oo pelkoa humaltumisesta tai harkintakyvyn
heikkenemisestä. Mutta tää on vaan mun mielipide, en odotakaan että kaikki olis just samaa mieltä.

Senverta tiukkapipo kyllä oon, että en hyvällä katsele yletöntä läträämistä, sössötykset kyllä kestää vaikka välillä
joskus hieman pisteliskin, mutta eniten huolestuttaa kasvanut vahinkoriski, selvinpäinkin ja muka huolellisesti tehden
tulee välillä pieniä oops-tilanteita tai kalustovaurioita, että pitää oikein ihmetellä mitä liikku sellaisen hepun
päässä joka ajelee vaikka metsässäkin topakasti jouvuksissa. Roudaaminen on haustaa, ja juopottelu kans toisinaan,
mutta mutta.. "jos ajat et ota".

Tosiaan aika suosittu topikki, ja minusta(kin) ihan tarpeellinen, tuskin juttua piisais jos siihen ei olis aihetta.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten