heitän oman lusikkani soppaan,
mun mielestäni nolla-toleranssi ei valitettavasti ole mahdollista enkä olisi niin varma onko se nyt edes niin tavoiteltavaakaan. Kuskien kyllä pitää pysyä "asiallisella" linjalla -> 2-3 kolmosta 10-12tunnin ajalla ei pitäisi olla paha.
Laa-Laa (?) sanoi että kolmonen 2 tunnin välein niin ei pitäisi mittarin värähtää. Ei tosiaan pitäisi mutta älkää vaan laskeko tosi paikan tullen sen varaan. Ystäväni (jos mulla niitä onkaan?) on lekuri ja sen perustelut ja näkemys oli ettei noin voisi laskea -> johtuu maksaan kohdistuvasta kumulatiivisesta kuormasta, eli ekasta jää vähän seuraavasta taas vähän lisää jne. jne. . Sinänsä tuo juoma vauhti jossain safarilla ei ole mielestäni paha, kunhan pysytään pois yleisiltä teiltä, vaikka itse en ratissa juo.
Mulla syyt ratissa juomattomuuteen varmistui kun kaksi kaveria kuoli ja yksi on nyt kahdeksatta vuotta kuolaava vihannes. Tässäkin tapauksessa ajettiin vain 500m.
Tietyissä yleisö tapahtumissa pitäisi porukoilla olla ehkä hieman enenmän harkintakykyä. Ja esim. warnissa suoraan sanottuna VITUTTI katsoa niitä tyhjiä pulloja ja tölkkejä ympäri metsiä.
Ja varmaan taas kaverit senkun lisääntyy......
-sami-
Note! This message was posted anonymously!
|