Viestiketju: Poliisin toimintaa...
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.05.2005, 22:01
monstertruck76 monstertruck76 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 02.11.04
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Onpa tutun kuuloista.Omistin 5 vuotta sitten tollasen Pikku-corolla.päältä ei ollut ruusu,perässäkin luki`Bemarin tappajat ry` mutta pellin alla oli f-ryhmän starlen kone n150 hepoa.vein silloisen tyttökaverin kotiin ottamaan astmalääkettä kyseiselä corollalla.ajoimme rajoitusten mukaan ja ohitin yhden pakutaksin joka ei tykännyt että ohitin hänet vaan soitti jeparit perään.mulla oli skanneri autossa mukana ja kuulin että autoni tuntomerkkeihin vastaavaa corollaa lähettiin etsimään Oulun maikkulaan.Taksarin mukaan olimme ajaneet ainakin satasta ohitse.....HÖPÖHÖPÖ.Mittarini näytti noin 55 60km alueella.No ouluun päästessä huomasin valoristeyksen toisella puolella tulevan poliisimondeon vastaan.kohdattaessa syttyi diskovalot heti päälle ja alettiin pysäyttään 3 auton voimin kuin pahaakin rikollista.Poliisi Oulussa NS,lettileena (tuttujen kesken) pyysi ulos meidän ja alkoi tutkimaan autoa partnerinsa kanssa ja 2 muun auton pollarit alko tekemään katsastusta...... Autoni ajoaikaa oli vielä 3kk katsastukseen jäljellä.Ainoa asia mistä alkoivat rutiseen että mulla oli skanneri autossa (Pois Päältä)ja koittivat alkaa takavarikoimaan sitä.Sanoin niille että skanneria saa kuunnella jos ei käytä tietoja hyväksi,antoivat takaisin ns vittuillen ja uhkaillen.Sitten tuli se taksarin ylinopeus ilmoitus johon totesin että voinhan mäkin soittaa ja sanoa että joku taksi meni kahtasataa ohitse johon sanottiin että jos mä katsastan corollani seuraavalle vuodelle niin ne tulee tekeen `tikusta asiaa` että saavat sakottaa ja ottaa kilvet pois.Pääsimme lähtemään kun auto meni Ns tiekatsastuksesta läpi..En voi muuta sanoa ku että menee verorahat kyllä kankkulan kaivoon.

Vastaa lainaten