Turha kait näist on kinata - jokainen tekee niin ku haluaa niillä perusteilla mitkä itelle on tärkeitä. Jos joku haluaa, et sulake on etuvetari ni siit vaan, kenttäolosuhteissa katkenneen vetarin vaihto on yhdelainen projektinsa. Ja varmaan nyströminkin kandee miettiä mitä eroa on jäykkyydellä ja lujuudella.
No, asiaan:
Koska join eilen vain lasten simaa, pääsin het aamusta koeajolle eilisen väkerryksen jälkeen ja casterin korjaamisesta voin sanoa, että suosittelen kaikille joilla on 2" tai yli jousikorotus samalla kun tekee "palloremppaa" muutenkin. Ohjattavuudessa ollut lievä levottomuus hävis täysin jopa 1bar rengaspaineilla suoritetussa koeajossa. Pahimmillaanhan se oli jarrutusta aloitettaessa ja sitten ylöspäin vaihtaessa (veto päällä -> veto pois). Nyt ei heilahda ja satasta voip huristaa yhdel kädellä tosiaan pamperseil ja 1 bar ylipaineel.
Mun pähkäilyn mukaan caster muuttuu about 1,5 astetta per jokainen tuuma jousikorotusta.... ja vaik jossain (!) olikin viittaus 0 asteen speksiin ni oikea taitaa olla 3 astetta.... se on camber joka pitää olla nollilla.
Tämmöstä,
Tapsa
- Tässä yhteydessä esitettyjen perustelujen tehtävänä ei ole esittää faktoja vaan edistää asiaa. Ongelma ei synny siitä, että joku esittää valheellisia perusteluja, vaan siitä, että jonkin toisen ryhmän edustajat ovat liian tyhmiä ja uskovat ne -
|