Lainaus:
quote:
*nauraa kyyneleet silmissä* Voi hyvä tavaton! Miten joku voi edes väittää tuollaista fantasiasta? No, tässä vähän faktaa: fantasiakirjailijat eivät ole itse keksineet slashia, vaan sen ovat keksineet lukijat aivan itse, joten kirjailijoita tuskin voi syyttää.
|
Ei se tee nuorison herkkien mielten saastuttamisesta yhtään hyväksyttävämpää, että joku kirjailija ei itse ehkä ole kirjoittanut mielipuolisia irstailukuvauksia.
Lainaus:
quote:Esimerkiksi Tolkienin aikoihin ei oluut edes koko fanfictionia.
|
Niinpä. Nykyään saatanalla on yhä suurempi valta. Ylöstempauksen aika on siis onneksi lähellä, mikä tietysti meitä oikeita kristittyjä lohduttaakin.
Lainaus:
quote:Slashiksi kutsutun fanfictionin kirjoittajat ovat suurimmaksi osaksi aikuisia melkein keski-ikäisiä naisihmisiä, jolla on työ ja perhe ja jotka menestyvät elämässään mainiosti, vaikka toki on myös paljon nuoria ja teini-ikäisiä jotka kirjoittavat slashia.
|
Tottakai juuri tuollaiset, naimattomat naisihmiset ovat kaikkein herkimpiä saatanan houkutuksille. Avioliitto olisi heille soveliain ratkaisu. Onhan tietysti selvää, että jokaiselle avioliittoa kiihkeästi kaipaaville naisille ei omaa miestä löydy. Niinpä Raamatun suosittelema moniavioisuus olisi tässäkin asiassa ratkaisu.
Lainaus:
quote:Sana slash muuten tosiaan tulee (kuten jo aiemmin mainittu)kauttaviivasta, jolla merkitään slash paritusta esim. Sirius/Remus.
|
Mitä sillä on väliä, mistä jokin perkeleen keksimä synti tulee? Pääasia on se, että se on kuolettava, himon ja hekuman synti! Tämänhän itsekin myönsit.
Lainaus:
quote:
Ja kun fanfictionin yhteydessä puhutaan parituksista, tarkoitetaan henkilöparia jonka välille romanttiset kohtaukset on kirjoitettu. Paritus voi siis tarkoittaa aivan hyvin myös heteroparia, eikä siihen liity sinänsä mitään prostituutioon liittyvää (vaikka jonkin tarinan juoneen saattakin littyä, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä itse termin kanssa).
|
Edelleenkin, pöyristyttävät irstailukuvaukset ovat pöyristyttäviä irstailukuvauksia, ja ne turmelevat nuorisoa - oli sitten kyseessä homoilu, "heteroseksi" (avioliiton ulkopuolisen haureuden harjoitus) tai vaikka eläimeen sekaantuminen.
Niilo Paasivirta
http://www.co.jyu.fi/%7Enp/