Viestiketju
:
KRAZ
Näytä yksittäinen viesti
#
52
28.04.2005, 15:25
HJ60
Veteraani+++
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.346
Mun silmien mukaan "Esilämmittimen käynnistäminen ilman nestettä ja polttoainetta ja sen käyttö ilman nestettä yli 30s ja polttoaineen lämmittäminen yli 60s."
Ku klikkaa sitä kuvaa niin se aukeaa vähän isompana.
Miesten lelut on kookkaita.
HJ60
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: HJ60
Etsi kaikki HJ60:n viestit