Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 25.04.2005, 21:39
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Lainaus:
quote:Onko kukaan löytänyt vielä teholastua tuohon 2.8 litraseen malliin? uudempaan kolmekakkoseen ja kaksvitoseen näyttäis löytyvän tältä sivulta: http://www.dieselchiptuning.com/cata...tuning-38.html

" King of the road & OFFROAD "
Mitsubishi Pajero 2.8TD IC
Good Year MT/R 33/12,5R15
jahas, pitää ruveta itekin hämmentää tätä soppaa....
elikkäs nää mitsun vanhemmat myllyt, 2.8TDIC ja vanhemmat on niitä koneita joissa pumput on vanhan kansan suussa jakajapumppuja, täys mekaanisia, jos sammuttajan vaihtaa vajjerikäyttöiseksi nää toimii vaikkei niissää olis sähköä lainkaan (huom. jos polttoainesäiliö on koneen yläpuolella). Uudemmat on sit näitä höphöp diisseleitä...

Arvelisin että em. linkistä löytyvä 2.5:nen kone on tää ns. sportti-pajen kone ts. nuorempi kuin 2.8.
Teknisesti ajatellen mistä tahansa diisselistä voi tehdä lastukoneen, HDI:n CRD TDi, mitä kaikkia näitä nyt onkaan, tarvii vaan olla perus jutut koneessa. Periaattessa samat kuin bensa koneessa....

1. asentotunnistin tai 2 (jotta voi päätellä milloin syötetään polttonestettä)
2. korkeapainepumppu (että saadaan aikaan suihku palotilassa)
3. mankkuventtiilit (että voidaan päättää minne suihkutetaan)
4. tietokone, siis tää ECU (tiedetään milloin ruiskastaan ja minne)
5. Lastu (jotta ECU tietää millä profiilillä polttoainetta syöttään)

Ainut erohan nykypäivän bensa ja diisseli koneissa on et bensa koneessa tarvii tulpat ja niille puolat jotta polttoaine syttyy....

******************************************
- Power is nothing without traction -
- Pajero 4x4 2.5TDIC + BFG AT 31x10,5-15 -

Vastaa lainaten