Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 24.04.2005, 08:51
Pikku_Nasu Pikku_Nasu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Hellsinki, Finland.
Viestit: 161
Perusasetus

Terppa,

Tällä hetkellä hyllyssä on yksi käyttämätön 4,6l alakerta ja siihen pitää sitten kasata, kohteesta riippuen, sopivat osat päälle. Lisäksi on kaksi 4,6l konetta, joissa molemmissa on yksi tai useampia sylinteriputkia irti.
Näissä moottoreissa on suorasytytys ja öljypumppu kampiakselin päässä. Jos sellaista haluaa laittaa vaikka classiciin, niin kannattaa sitten hyvin miettiä miten sen haluaa tehdä. Sinänsä 4,6l alakerran päälle/ympärille pitäisi pystyä kasaamaan vanhempien moottoreiden kannet ja apulaitteet. Kampiakselin etupäätä voi joutua koneistamaan. Sellainen sääntö voisi kanssa olla hyvä, että kaikki osat saisivat olla vähintään -86
vuoden efi-rangeista.

Eipä ole meilläkään juuri nyt yhtään 3,9l tekniikkapaketteja. Kysyttyjä ovat. Kaksi 3,5l ruiskukonetta on.

Jos nyt Jare meinaat lähteä auton hakuun maailmalta, niin ota kohteeksi sitten 3,9l range hotwire-ruiskulla ja mieluiten ei kattiauto. Näissä on esim matalammat puristukset ym.
Lisäksi jos haluat sitten myydä sen lopun pois, niin toki siitä on etua jos se on LHD ja siisti yksilö. Jakolaatikko noissa tosiaan on se BW:n viscomalli, sen voi sitten vaihtaa tuohon LT230-malliin.
Jos tarviit esim. tunnistuskohteiden kanssa apua, niin tervetuloa toki käymään.

Tähän loppuun vielä vähän vähemmän asiallinen kommentti; Mun mielestä on todella pöpiä purkaa niin hieno auto, kun tuo RR Classic, muussa tapauksessa kuin sen omien lajitovereiden hyväksi.

Antti L
RR-73

viikko ilman spaddua ja fiilis sen mukainen

Vastaa lainaten