Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.09.2026, 12:51
Jpe61:n Avatar
Jpe61 Jpe61 ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 15.03.25
Sijainti: Tampere
Perusasetus

En nyt tiedä aiheutanko tällä ryntäystä ja vaikeuksia, mutta jonkinmoinen harrastajapiirien suositus Tampereella on ollut Sarankulman A-katsastus. Naapuri ja pari kaveria käyttänyt vanhoja jenkkiä, tuttu Jeeppiään ja sillä minäkin tuon oman minulle uuden 2007 Wranglerin jossa on kaikenlaista viritystä sinne vein.

Katsastus oli hikoiluttavan tarkkaa syynäystä, tökkimistä ja heiluttelua. Mietin jo että mitenkähän tässä käy, mutta lopputulemana oli kehotukset vasemman etuvalon suuntauksesta ja yhden koiranluun nivel oli jo hippasen verran kulahtanut, ei siis vielä edes kolissut ajossa, mutta nosturilla ollessa oli katsuri saanut sen vähän elämään.

Olin kovin tyytyväinen, erityisesti siksi että homma oli oikeasti tehty tarkasti. Inssi oli nuori heppu, ja veikkaan että sitä olisi kuumotellut oikoa hommissa, jotka joku satavuotias reiska olisi työssään vaan sivuuttanut. Näitäkin eri asemilta löytyy ja voi jopa pyytää... Minulla on siis noihin isompiin modauksiin kyllä paprut, mutta pari pienempää on vähän marginaalisia. Joskun nämä harrasteautot aiheuttaa katsastuksessa ihottumaa ja sitten nillitetään kaikesta tuolla ei semmoista ollut...
Vastaa lainaten