Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.08.2026, 07:06
Peränkävijä Peränkävijä ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 09.07.26
Sijainti: Jämsä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
Tapoja varmaan yhtämonta kun virttäjiäkin, henkohtasesti en viilaisi karaa siitä kun ei saa muuta kun lämpöä aikaseksi, pirkkoja jotkut virittelee sinne ald venttiilin alle mutta usein se ratas on käännettävissä jolloin kellon mukaan pyöritettäessä jousi löystyy eli soppaa tulee lisää ja toiseen suuntaan taas kiristyy. Perussyöttöä itse olen ruuvannut niin että kiihdytyksessä tulee hivenen mustaa ja täys ahdoilla hento utu, näin saadaan se lämpökuorma kuorma mahdollisimman pieneksi, tietysti se kultainen keskitie pitää itse löytää ja pumpun ennakot oltava kohdillaan
Kuulostaa järkevältä. Auto on ennenkaikkea metsästys- ja perheen kakkos-auto niin luotettavuuden kustannuksella ei aleta leikkimään. Ahtoja ajattelin hiukan nostaa laittamalla sinne painekellon alle aluksi yhdet prikat ja silloinhan jousta ei kannata ainakaa löysätä tai se pohjaa jo paljon ennen maksimikierroksia, mutta pitäisikö liikematkaa lisätä heittämällä mahdollinen muoviprikka karan ympäriltä pois?

Voi olla että kasaan tuon kuitenkin ihan vakoipaineilla ja säädän perussyöttöä ensin. Pelkkä terve ahdinkin voi muuttaa tilannetta aika paljon. Vanhasta kuului käsin pyörittämällä helinä pakopuolelta ja välijäähdytin putkistoineen oli sisäpuolelta öljyssä. Koitin breakcleanerilla huuhtoa enimpiä pois.
Vastaa lainaten