Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nemola
Joo, no itseä tämä kiinnostaa lähinnä vain uteliaisuudesta tekniikkansa osalta, kun sähkökäyttöisiä maastoautoja ei ole ainakaan vielä jonoksi asti.
|
En osta ja testaa koska^ ja vaikka oletettaisiin, että kaksi ärrää eli rahat ja rohkeus riittäisivät, niin ainakaan omalla rahalla omaksi tuskin tulisi ostettua, koska maahantuojan / tehtaan lausunnot akkutakuun rajoittumisesta Mersulla auton arvoon ei houkuttele vaikka tuossa onkin tukeva "pohjapanssari". Saisihan tuon kai yksityisleasingilla kuten tuossa aiemmin kirjoitin sattumalta huomanneeni, tosin kk-hinta voisi tavallisella pulliaisella helposti ollai luokkaa kk-palkka. Jos autossa asuminen ja kaurapuuron keittäminen siellä riittäisivät itselle ja vakuuttamaan leasing-yhtiön maksukyvystä, niin voisihan tuota harkita.
https://www.facebook.com/groups/sahk...1741799324685/