Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KauhiaÄänekäs
Ideana ei ole siis millään tapaa korvata offipalstaa, vaan tulla rinnalle ja tuoda harrrastusta uusien harrastajien tietoon.
|
Ymmärrän kyllä joidenkin huolen siitä, että laajentaminen tämän foorumin ulkopuolelle voisi siirtää samalla aktiivisuutta täältä muualle, mutta tämän ollessa näin aktiivinen se ei ehkä ole tod.näköistä. Olen seurannut jo aiemmin kahta suomalaista keskenään samantyyppistä merkkikohtaista autofoorumia, joista toinen on "somen" myötä hiljentynyt enemmän ja toinen vähemmän. Ainakin niiden osalta voi todeta, että kyllä se foorumikin pysyy rinnalla, jos/kun siellä vaikuttavat eivät siirry sieltä muualle. Ja siinä auttaa toiminta yhdessä ja yksilöinä. Hiukan huvittavasti tuolla hiljentyneellä foorumilla osa kirjoituksista on ollut kysymyksiä miksi on niin hiljaista, no ehkä senkin sijasta tai lisäksi olisi voinut kirjoittaa jotain muuta(kin).

Mutta toki jatkuvuuden kannalta jonkinlainen "linkki" uuden ja vanhan välille olisi hyvä olla ja täällähän sitä näyttäisi olevan mietitty.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TaskilaO
Ihtekki oon monesti miettiny jo tuota videoitten tekua kun paljo tullee värkättyä ja reissuissa käytyä ja samalla ois halu saada näkyvyyttä tälle harrastukselle mutta eioo vielä vaan uskaltanu vaikka pari kaveriaki on jo vähä kannustanukki että pitäs alottaa. Tuommosesta offiauton rakentamisestakin sais aika hyvän videosarjan tehtyä kun jaksais vielä panostaa niihin videoihinki. Äkkiä ei tuu mieleen ku yks videosarja juutuupista offiauton rakentamisesta.
|
Haasteena voisi olla alussa tämän foorumin ulkopuolella niiden katsojien saaminen, mutta jostainhan sitä pitäisi aloittaa ja pitää motivaatiota yllä: kaikkienhan ei tarvitse olla mitään katsojamagneetteja. Sattumoisin huomasin, että viimepäivinä on juutuuppiin tullut erään "Freelance-toimittajan" sähköajoneuvoihin liittyvän kanavan tarjontaan uusi ajelu- ja esittelypainotteinen jakso, jossa aiheena on täälläkin tunnettu sähköautoksi konvertoitu maastoauto. Tuohan on aivan loistava tapa saada esiteltyä autoaan jo valmiille yleisölle etenkin, kun samalla saadaan tätä harrastusta tuotua esiin sellaisille, jotka ehkä harvemmin muuten olisivat kiinnostuneita (sähköautoilijat vakuttavat olevan joukkona aika sisäänlämpiävää porukkaa nettikirjoitttelujen perusteella, itse sekä "maasto"- että sähköautoilija). Harvemminhan toki tuollaisia tilaisuuksia esitellä omaa autoaan tulee. En nyt ainakaan vielä laita linkkiä tuohon juutuuppipätkään, mutta rohkaisen autoa kuskannutta kertomaan siitä itse.