Viestiketju: Uusi tiedotuskanava
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.06.2026, 15:22
KauhiaÄänekäs:n Avatar
KauhiaÄänekäs KauhiaÄänekäs ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 18.02.26
Sijainti: Kangasala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Eikö tämän pitänyt koskea koko lajia? Ei vain kisoja. Kuis paljon sun standardi pelejä on muissa kuin kisoissa yleensä? Harvassa ollut kyllä. Entä miten paljon noita citykikkareita on? Aika monessa tapauksessa minä olen ollut ainoa sellaisella tuleva. Yksikään sellainen ei ole ollut kisoissa. Edelleen salossa oli melko suosittuja ne vakioauto safarit. Sellaisia ei ole taidettu muualla järjestää. Siinä sulle toimiva ehdotus. Lisäksi kun katsot missä päin suomea porukka asuu niin aika vahvasti se menee pk-seudulle. Missä ei vaan ole ajopaikkoja. Siinä seuraava kehitys ehdotus. Tunnenko maan omistajia? En tunne.

Mielenkiintoista kyllä alkaa väittämään, että jotenkin auon päätä. Kyllä se toisinpäin menee. Toinen vinkuu miten ei ikinä muka kirjoita kuin negatiivisia asioita. Ja toinen muuten vain vinkuu. Lisäksi noi on yleensä aina offipalstalla ilmoitettu. Eli on jo olemassa paikka missä on tiedotettu. Nyt vaan luodaan toinen paikka, joka jollain tavalla ratkaisee näkyvyyttä.

Olen edelleen sitä mieltä, että se kotipihassa oleva citykikkare antaa sen sytykkeen lajiin. Kunhan sitä citykikkaretta pääsee jonnekin kokeileen. Eikä se paikka saa olla missään 200km päässä. Jo 100km alkaa olemaan aika iso ongelma. Nuo kun joku ratkoo.. Ja kun tästä taas joku vinkuu niin minä en tunne maanomistajia. Minulla ei ole olemassa mitään ajopaikkaa. Mut aika paljon tullut erilaisilla citykikkareilla maastossa ajeltua ja niillä rakennetuilla peleillä. Ja parasta se on noilla citykikkareilla, koska joudut oikeasti jo miettimään miten sillä ajetaan. Rakennetuilla peleillä on niin tylsää ajamista kun voi melkein ajaa mihin vaan, mutta miettimällä reittiä niin citykikkareella voi päästä melkein samoihin paikkoihin.
Tehdäänpä nyt miun pointti selväksi, kun siulla jäi vähän levy päälle.

Nimenomaan tämä laajempi mainostus on apuväline myöskin näihin siun ongelmiin (vaikken tosin tiedä mahtaako juuri sinun takapihalla ajelumaastoa olemaan.)

Se, että tapahtumat ja ajopäivät julkaistaan täällä, tavoittaa vain hyvin marginaalisen osan ihmisiä. Nyt kun ollaan luotu nämä kaksi uutta tiedotuskanavaa, tapahtumat saa julkisuutta satojen tai jopa tuhansien sellaisten ihmisten kohdalla, jotka eivät esim.tiedä offipalstan olemassa olosta.

Lisää näkyvyyttä, johtaa suurempaan määrään kävijöitä ja uusia kuljettajia ja mahdollisesti jopa maanomistajia! Mitä enemmän kävijöitä, sitä enemmän rahaa esim.Trial -kilpailuilla saadaan aikaiseksi.
Mitä enemmän rahaa, sitä paremmat mahdollisuudet meillä on esimerkiksi vuokrata maanomistajien maita.

Sie nyt taas luettelit kasan ongelmia, muttet mitään mitä itse voisit tehdä asian hyväksi. Se, että juuri sinä et tunne maanomistajia, ei tarkoita, etteikö nämä uudet mainokset sellaisia tavoittaisi. Eikä se ole este edistää lajia. Ole hyvä ja kerää sinua lainatakseni nämä "monet citykikkareiden" omistajat ja lähde viemään asiaa eteenpäin oman alueesi seuroissa tai pistä vaikka oma seura pystyyn!

Miullahan ei esimerkiksi ole edes mitään offiautoa, tämmönen vuoden 2010 120d bemari löytyy kyllä. Silti, mie vuosittain ajan satoja, jossen tuhansia kilsoja auttaakseni tapahtumien järjestämisessä. Lähinnä vaan, että lajin vieminen eteenpäin ja ylläpitäminen ei ole siitä kiinni mitä ajat, vaan mitä siun korvien välistä löytyy. Tällaiselle isomman yleisön tavoittavalle mainostussivulle on ollut kysyntää jo vuosia. Se, että juuri sinä et sitä koe tarpeelliseksi, ei tee sitä muille tarpeettomaksi.

Sinunlaisia "valmiiseen pöytään" tulevia löytyy varmasti paljonkin, mutta nämä offipalstalle laittamasi valitusvirret ei vie käytännössä mitään eteenpäin. Joten, jos siulla ei ole muuta annettavaa harrastukselle kuin ongelmakohtien luettelu, niin ole hyvä ja poistu jatkamaan sitä vaikka ihan omaan keskusteluun, koska tämän "uuden mainostuskanavan" alle siun viestit ei kuulu.

Jos olen ymmärtänyt jotain väärin, niin kerro toki, mutta omaan silmään olet nyt kyllä ihan väärän keskustelun alla listaamassa ongelmakohtia.
Vastaa lainaten